torsdag 26 januari 2012

Snyggt från Hööks!

För att inlägget under inte ska tolkas fel på något sätt så tänkte jag förtydliga vad jag menade och det är att jag tycker att Hööks har gått neråt och inte kom med några snygga nyheter denna säsongen. Dock så tycker jag att Hööks är ett bra och billigt alternativ även om jag föredrar andra märken. 


Här kommer lite blandade bilder på snygga saker från Hööks som jag äger och gillar:




Ridklädd från topp till tå från Hööks

Tränset är från Hööks

Shakiras täcke är från Hööks 

Jag har även ett brunt ländtäcke från Hööks som är jätte snyggt, har dock ingen bild på det på denna datorn (nya macbook airen, bara haft den ca 1 månad) och orkar inte leta igenom alla miljoner bilder på den andra datorn.. Men det blev ju några bilder iaf :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar