torsdag 26 januari 2012

Nya Hööks katalogen



Idag fick jag hem nya Hööks katalogen för vår/sommar 2012. Snygg bild jag tog va? Haha.. Jag har precis bläddrat igenom den lite snabbt, inte så mycket nyheter (förutom att brunt och grått är utbytt mot skrikiga färger som gult, grönt, orange, rosa) men det jag slogs mest av var att jag kände inget köpbehov alls, för det fanns ingenting som jag ville ha. Jag har handlat ganska mycket från Hööks förr men nu kändes allt verkligen, förlåt men, gräsligt, fult och billigt kopierat. 


(Jag är inte alls "märkesbesatt" i vanliga fall och handlar ofta på H&M, Topshop, Zara osv men när det kommer till just hästutrustning så har jag blivit värsta märkessnobben. Kanske för att det verkligen är stor skillnad på dyrt och billigt när det gäller just hästutrustning. Både på kvalitet och utseende) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar