torsdag 26 januari 2012

Provridit en häst idag!

Okej, det blir mycket häst här i bloggen idag men det beror på att jag bara har häst i huvudet i dag.. Haha.. Jag har nämligen varit och provridit en häst idag som jag funderar på att köpa.. (!!!!) Ska dock rida den några gånger till innan jag bestämmer mig helt.. (Den står praktiskt nog i Sthlm) Hästen är väldigt fin och egentligen skulle jag inte ha tvekat på att köpa den om det inte hade varit för att den är väldigt grön för sin ålder.. Så vi får se.. Har eventuellt en annan häst som jag är sugen på att köpa också (den står dock i Tyskland just nu..) Just nu försöker jag att intala mig själv att "viktigast är inte att jag bestämmer mig fort utan att det blir rätt".


Vill inte säga mer än såhär just nu... Men när allt är klart och bestämt så ska ni få veta allt :)


Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar