fredag 27 januari 2012

Heldag i stallet!

Hallå darlingar :) Idag var jag i stallet redan tidigt i morse för att rida två hästar åt min kompis som är i Thailand på semester (Jag är inte alls avundsjuk...) och sen red jag även unghästen som är till salu igen.. (den står i samma stall..) 
Efter alla ridpassen så tog jag och en tjej som jobbar i stallet en lång promenad i skogen med hundarna. Shakira fick hänga med så hon blev glad :) 
Har haft en jätte mysig häst dag idag, dock frusit halvt ihjäl typ, men nu känner jag mig ganska trött i benen efter tre ridpass i ridhuset samt 1,5 timmes promenad i snön i skogen. Har dessutom inte hunnit äta något idag än och har nog förbränt mer än 1000kcal iaf.. Skönt! :)
Nej, nu ska jag sluta att babbla här och hoppa in i duschen, känner mig allt annat än fräsch just nu.. Haha.. 


Här är en bild på Shakira med hennes jävla pinne som hon envisades med att bära med sig i flera kilometer... Haha... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar