lördag 28 januari 2012

Lördag 28/1-2012

Så himla skönt att inte vara bakis idag! Tänker på i söndags... Fy fan! Jag var uppe redan klockan åtta i morse så jag har hunnit med en hel del redan, jag har tränat (mage och rygg), tagit en långpromenad med Shakira samt tränat lite lydnad med henne (minnet behövs ju friskas upp ibland hos den damen.. ;) och jag har även städat här hemma och satt på en tvättmaskin. 
Nu sitter jag nyduschad i min nya fina skrivbordsstol som jag fick hem för några dagar sedan (kan visa bild på den senare, sååå fin!) och dricker en välförtjänt redbull (frukost..) Känns bra! 


Nu ska jag in till stan några timmar och bla. titta i inredningsbutiker tillsammans med en vän. Hoppas att ni får en fin lördag! <3  




Lägger strax upp fler bättre bilder på vad jag har på mig idag (dagens outfit) i ett nytt inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar