lördag 4 februari 2012

Lördag morgon

God morgon! Jag var nykter igår så jag känner mig väldigt pigg idag! Det enda som gör att jag ligger kvar i sängen med datorn ist för att springa ut på en morgonpromenad med Shakira är att jag precis såg att det är minus 15 grader ute! Fy fan! 


              Kallt... :(                                                                   Frukost... :) 

Mina morgonrutiner är alltid oavsett vardag eller helg: redbull till frukost (äckligt på morgonen, inte bra osv.. jag vet! But I´m in love ;) och promenad med Shakira. Så här söt är min "lilla" vovve just nu när hon tycker att jag ska sätta fart så vi kommer ut någon gång.. 


1 kommentar:

  1. EFEDRIN finn i lager av hög kvalitet
    100 st 500 kr incl frakt
    Lev tid max 2 dagar
    Maila för info

    ingrossen@hushmail.com

    SvaraRadera